روش مصرف الیاف پروپیلن PP Yarns

روش مصرف الیاف پروپیلن PP Yarns

از الیاف پروپیلن PP Yarns می توان با مقادیر متفاوت نسبت به حدود داده شده استفاده نمود. در این صورت جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاورین شرکت کلینیک بتن ایران تماس فرمایید. در صورتی که الیاف در محل کارگاه و در بتن آماده مصرف شود توجه می گردد حداقل به مدت 5 دقیقه در دستگاه مخلوط کننده الیاف اضافه شده کاملا ترکیب نمایید. در صورت مصرف الیاف پلی پروپیلن با مقادیری بیشتر از حدود داده شده در جدول بالا، ضمن کاهش کارایی بتن، میزان چسبندگی مخلوط افزایش می یابد. باید در انبار با دمای زیر 35 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

روش مصرف الیاف پروپیلن PP Yarns

 

مقدار مصرف الیاف پروپیلن PP Yarns

میزان بهینه مصرف الیاف پروپیلن PP Yarns جهت دستیابی به شرایط لازم باید با تولید مخلوط آزمایشی در آزمایشگاه بتن و استفاده از مواد و شرایط کارگاهی تعیین گردد.

بسته بندی الیاف پروپیلن PP Yarns

الیاف پروپیلن PP Yarns در کیسه های 40 کیلوگرمی و بیگ بگ عرضه می شود.

الیاف پروپیلن PP Yarns
الیاف پروپیلن PP Yarns

طریقه انبارداری الیاف پروپیلن PP Yarns

الیاف پروپیلن PP Yarns را در محیط سرپوشیده و به دور از تابش خورشید و دمای زیاد نگهداری نمایید. عمر مفید آن یک سال خواهد بود. عدم توجه به روش انبارداری مناسب باعث آسیب دیدگی محصول و یا ظرف آن می شود.

مطالب مربوط

کفپوش کابین آسانسور

کفپوش کابین آسانسور

کفپوش کابین آسانسور   کفپوش کابین آسانسور   کفپوش کابین آسانسور متناسب با نوع و طرح داخلی کابین تعیین می‌گردد. تعیین کفپوش مطلوب برای کابین یکی‌از

ادامه مطلب »
کوبیک چیست؟

کوبیک چیست؟

کوبیک چیست؟     کوبیک چیست؟   کوبیک چه می باشد؟ کوبیک نوعی سنگ میباشد که از سالیان پیش برای سنگ فرش خیابان ها ،

ادامه مطلب »
انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی   انواع سنگ مشکی انواع سنگ مشکی و کاربردآن سنگ گرانیت یکی‌از بزرگترین سنگ های ساختمانی مو جود در سطح زمین است.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *