سطل های زباله بتنی

سطل های زباله بتنی

یکی از مهم­ترین تجهیزات شهری که وجود آن در هر نقطه از شهر الزامی است، سطل زباله است. سطل زباله برای جلوگیری از پخش زباله در خیابان­ ها و معابر در مناطق مختلف نصب می­شود. با توجه به این امر که سطل زباله در فضای آزاد قرار می­گیرد، باید دارای استحکام و دوام کافی باشد. مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی، استحکام بالا در برابر ضربات مختلف و تحمل تغییرات دمایی از مهم­ترین ویژگی­ هایی است که یک سطل زباله باید داشته باشد. عمده موادی که در ساخت سطل زباله به کار می­روند، مصالح سیمانی، چوبی و فلزی هستند. به ویژه مواد فلزی و بتنی دوام بالایی در شرایط محیطی مختلف دارند، سطل زباله بتنی به دلیل خواص مقاومتی و ظاهری مطلوبی که دارد، بیشتر در فضای شهری و مناطق مختلف مورد استفاده قرار می­گیرد.

شرکت پایدار بتن شرق  با هدف ساخت قطعات پیش ساخته اقدام به ساخت سطل­ های زباله بتنی با طرح­ های مختلف  با شاخص تفکیک زباله های تر و خشک  در راستای حفط محیط زیست و استفاده بهینه از زباله­ های بازیافتی نموده است.

لازم به ذکر است درب سطل زباله به نحوی طراحی شده است که تا از ورود ته سیگار به داخل آن جلوگیری شود و آتش گرفتن زباله ها را به حداقل برساند.

مشخصات نمونه محصولات تولیدی این واحد در زیر بیان گردیده است:

1- سطل زباله نمونه استوانه­ ای با درپوش متحرک و سطل گالوانیزه با قطر 60 و ارتفاع 70 سانتی­متر

2- سطل زباله نمونه مکعبی با درپوش متحرک و سطل گالوانیزه با ابعاد 60×60 با ارتفاع 85 سانتی­متر

لازم به ذکر است تمامی نمونه­ ها با بتن عیار 400 و مقاومت فشاری 28 روزه 350 کیلوگرم بر سانتی­ متر مربع و سیمان و سنگدانه ­های سفید ساخته شده است. میلگرد بکار رفته میلگرد 8 آجدار بصورت شبکه 15×15 و یکپارچه بوده، نمونه ها ساب خورده و استفاده از سیلر مخصوص بتن جهت آب­ بندی و نمای هرچه مطلوب­ تر سطل ­های زباله استفاده گردیده است.

مطالب مربوط

کفپوش کابین آسانسور

کفپوش کابین آسانسور

کفپوش کابین آسانسور   کفپوش کابین آسانسور   کفپوش کابین آسانسور متناسب با نوع و طرح داخلی کابین تعیین می‌گردد. تعیین کفپوش مطلوب برای کابین یکی‌از

ادامه مطلب »
کوبیک چیست؟

کوبیک چیست؟

کوبیک چیست؟     کوبیک چیست؟   کوبیک چه می باشد؟ کوبیک نوعی سنگ میباشد که از سالیان پیش برای سنگ فرش خیابان ها ،

ادامه مطلب »
انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی   انواع سنگ مشکی انواع سنگ مشکی و کاربردآن سنگ گرانیت یکی‌از بزرگترین سنگ های ساختمانی مو جود در سطح زمین است.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *