گلدان های بتنی

آشنایی با گلدان های بتنی

گلدان های بتنی عنوان عنصری جهت زیباسازی محیط به کار می روند. علاوه بر زیبایی بصری، هویت بخش بوده و سلیقه ی فرهنگی یک شهر را به نمایش می گذارد. 

 

گلدان های بزرگ شهری

از گلدان بزرگ شهری در جهت کاشت انواع گل های طبیعی یا حتی مصنوعی استفاده های زیادی می شود، این نوع گل آرایی ها علاوه بر اینکه فضای شهری و جو فضا را جذاب و زیبا می کند به سرزندگی و نشاط شهر نیز کمک فراوانی می کند. علاوه بر زیباسازی، بر روحیات مردم نیز  تاثیر زیادی می گذارند. قطعا برایتان پیش آمده که این گلدان های شهری را در اقصی نقاط فضای شهری دیده باشید، این گلدان ها به همراه دیگر تجهیزات شهری هچون المان های شهری و نیمکت هایی برای نشستن رنگ و بوی با طراوتی به شهر می دهند.

باید خاطر نشان کرد که اکثر گلدان های بتنی را می توان در اقسام رنگ و مدل متنوع تولید کرد و برای استحکام و دوام هرچه بیشتر آنها از کاورهایی با کیفیت بالا استفاده می شود. گلدان های بتنی در انواع مدل ها و قالب ها با بهترین جنس مواد اولیه قابلیت تولید دارند به طوری که با گذشت زمان از کیفیت آنها کاسته نخواهد شد و مانند روز اول شیک و زیبا خواهند بود. ابن گلدان ها را می توان در داخل و خارج منزل نیز مورد استفاده قرار داد.

جنس بدنه گلدان شهری

بدنه گلدان هایی شهری که در سطح شهر مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از مواد مقاوم و موادی با کیفیت بالا باشد تا بیشترین مقاومت را در برابر ضربه ها بارش باران و غیره داشته باشد. این گلدان ها معمولا در جنس بتن دیده می‌شود که مقاوم تر بوده و برای سطح شهر گزینه بهتری هستند. برای سفرش اینترنتی انواع گلدان های بتنی و سیمانی  مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاربرد گلدان شهری بتنی

1-گلدان های شهری که از جنس بتن ساخته می‌شوند معمولا گلدان هایی بزرگی هستن که برای اتوبان ها و یا فضاهای سبز بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

2-همچنین از این گلدان ها می‌‌توان برای جلوگیری از پارکینگ مزاحم استفاده کرد

3-جنس این گلدان های از بتن می باشد و بر خلاف پلاستیک برای طبیعت مضر نیست و همین ویژگی باعث شده است تا بتوان به راحتی از آن ها در طبیعت نیز استفاده کرد.

4-برخی از گیاهان حساسیت زیادی نسبت به جمع شدن آب در کف گلدان را دارند و نباید در کف گلدان آب جمع شود. طراحی این گلدان ها دقیقا به شکلی می باشد که برای این دسته از گلدان ها بهترین انتخاب می باشند. سوراخ هایی که در کف گلدان باغ و ویلا تعبیه شده اند باعث می شود آب اضافی در کف گلدان ها نماند و آب ها به خوبی تخلیه شوند.

مطالب مربوط

کفپوش کابین آسانسور

کفپوش کابین آسانسور

کفپوش کابین آسانسور   کفپوش کابین آسانسور   کفپوش کابین آسانسور متناسب با نوع و طرح داخلی کابین تعیین می‌گردد. تعیین کفپوش مطلوب برای کابین یکی‌از

ادامه مطلب »
کوبیک چیست؟

کوبیک چیست؟

کوبیک چیست؟     کوبیک چیست؟   کوبیک چه می باشد؟ کوبیک نوعی سنگ میباشد که از سالیان پیش برای سنگ فرش خیابان ها ،

ادامه مطلب »
انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی   انواع سنگ مشکی انواع سنگ مشکی و کاربردآن سنگ گرانیت یکی‌از بزرگترین سنگ های ساختمانی مو جود در سطح زمین است.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *