چشم انداز شركت

شرکت پایدار بتن شرق درصدد است تا با بهره ­گیری از دانش، فناوری، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه بتن و محصولات بتنی و از طرفی با اتكاء بر نيروي انساني مجرب، توانمند، متخصص و متعهد گامی بزرگ در راستای تامین نیاز بازار موجود با انواع بتن­ های آماده، بتن­ های خاص و قطعات بتنی در بازارهای خراسان و همچنین استان­ ها و کشور­­های همجوار برداشته و بعنوان یکی از شرکت ­های پیشتاز در عرصه­ های مختلف این تکنولوژی باشد.

 این شرکت در راستای دستيابي به اين مهم، شاخص ­ترین شايستگي­ هاي خود را تلاش، تخصص، تعهد، نوآوری، مسئوليت­ پذيري و نیک نامی مي­ داند.

رسالت شركت

 شرکت پایدار بتن شرق رسالت و هدف اصلی خود را بهره­ گیری از دانش نوین در این تکنولوژی در راستای  توليد بتن­ های آماده، قطعات پيش ساخته بتني و توليد بتن­ هاي خاص مي­ داند. بدین منظور با همکاری تمامي پرسنل فني متخصص و متعهد، جوان و کارآزموده و بكارگيري دانش فني و نوین، سعي در گسترش تكنولوژي روز، فرهنگ بكارگيري صحيح بتن، توليد و ورود به عرصه بتن­ هاي خاص، گامی در  بهبود و افزایش دوام و بهره ­وری سازه­ ها بنماید. تا ضمن تامين نيازهاي موجود در راستای آباداني شهر و كشور عزيزمان گام بردارد. كيفيت بالا در کنار بکارگیری علوم و تکنولوژی­ های نوین و تعهد در حسن انجام کار و در نهایت قیمت مناسب، غایت نهایی اين مجموعه بوده و همواره در جهت بهبود مستمر در انواع زمينه ­های موجود در حوزه توليد بتن و انواع قطعات را در دستور كار خود قرار داده است

مطالب مربوط

کفپوش کابین آسانسور

کفپوش کابین آسانسور

کفپوش کابین آسانسور   کفپوش کابین آسانسور   کفپوش کابین آسانسور متناسب با نوع و طرح داخلی کابین تعیین می‌گردد. تعیین کفپوش مطلوب برای کابین یکی‌از

ادامه مطلب »
کوبیک چیست؟

کوبیک چیست؟

کوبیک چیست؟     کوبیک چیست؟   کوبیک چه می باشد؟ کوبیک نوعی سنگ میباشد که از سالیان پیش برای سنگ فرش خیابان ها ،

ادامه مطلب »
انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی   انواع سنگ مشکی انواع سنگ مشکی و کاربردآن سنگ گرانیت یکی‌از بزرگترین سنگ های ساختمانی مو جود در سطح زمین است.

ادامه مطلب »